November 21, 2012

lampa w stylu industrialnym


Szukałam i szukałam lampy do mojej kuchni. Marzyła mi się lampa w stylu industrialnym. Żadna mnie jakoś strasznie nie zachwyciła, a jak już mi się spodobała to niestety strasznie droga. Moimi faworytami były lampa HK Living i Paris od Paul Roslen.Obie są emaliowane według mnie ta z HK Living ma lepsze proporcje przez to, że jest trochę wyższa, no i wybór kolorów jest większy. Ale obie są dość drogie i chyba nie byłam do nich tak bardzo przekonana.


Zobaczcie jakie piękne wnętrza znalazłam z lampami w roli głównej. Zdjęcia pochodzą ze strony producentów. 



W końcu po długich poszukiwaniach znalazłam swoją wymarzoną lampę. Lampa jest wiekowa i swoje przeszła ale za to była dużo tańsza. Postaram się niedługo zrobić zdjęcia jak tylko pogoda na to pozwoli.


No comments:

Post a Comment